Campagne regiomarketing krijgt vervolg

Campagne regiomarketing krijgt vervolg
Regiomarketing
15 februari 2020
Na een succesvolle eerste periode van drie jaar zal de Be Good and Tell It campagne ten bate van regiomarketing ook de…

Projectkaarten geven overzicht

Projectkaarten geven overzicht
Economie071
19 november 2018
De stuurgroep van Economie071 is het afgelopen jaar flink gewisseld van bestuurders, ondermeer vanwege de gemeentelijke verkiezingen. De wethouders hebben gezamenlijk nagedacht…

Projectleiders vertellen in FOCUS

Projectleiders vertellen in FOCUS
Arbeidsmarkt
21 februari 2018
Samenwerking vraagt om FOCUS. Wat daarbij komt kijken als het gaat om de Economische Agenda van de Leidse regio, lees je in bijgaand Magazine. Onze projectleiders nemen je mee in hun werk en de uitdagingen die daarbij komen kijken.

Positieve economische cijfers voor Leidse regio

Positieve economische cijfers voor Leidse regio
Be good and tell it
15 februari 2018
Voor het vierde jaar op rij laat de Leidse regio positieve economische groeicijfers zien. Dat blijkt uit Index071, dat opgesteld is door bureau Blaauwberg in opdracht van Economie071. De groei komt vooral voor rekening van het life sciences cluster en van de activiteiten die daar direct mee samenhangen.

Projectkaarten geven overzicht

Projectkaarten geven overzicht
Be good and tell it
14 december 2017
Elke half jaar bespreekt stuurgroep Economie071 de stand van zaken van lopende projecten en nieuwe initiatieven. Voor dit overzicht worden projectkaarten gemaakt. Je vindt je gebundeld in deze PDF. De kaarten zijn per thema ook terug te vinden op de projectpagina's.

Magazine Stad + Kust in de brievenbus

Magazine Stad + Kust in de brievenbus
Economie071
24 november 2017
Deze week valt bij zo’n 200.000 adressen in de regio het magazine Stad + Kust in de brievenbus. Dit magazine brengt mooi in beeld wat er te doen is in de Leidse regio. Met inspiratie, uittips en leuke en verrassende verhalen. Dit magazine wordt twee keer per jaar gratis huis-aan-huis bezorgd.

Slimme sensoren vinden kinderen terug op Katwijks strand

Slimme sensoren vinden kinderen terug op Katwijks strand
Economie071
7 juli 2017
Katwijk gaat op het stand een proef uitvoeren met slimme sensoren. Hierdoor zijn kinderen via een app altijd in het zicht voor hun ouders. De Katwijkse Reddingsbrigade (KRB) krijgt hierdoor meer hun handen vrij voor echte noodsituaties. “De proef is een primeur voor Nederland.

Campagne Stad+Kust van start

Campagne Stad+Kust van start
Be good and tell it
11 mei 2017
Tijdens de laatste editie van Leidsche Plein van Leiden Marketing werd o.a. de gezamenlijke regiocampagne Stad + Kust gepresenteerd. Deze is inmiddels in Duitsland van start gegaan. We hopen op veel bezoekers!

Groen licht voor regiomarketing

Groen licht voor regiomarketing
Be good and tell it
30 juni 2016
Ook de plannen voor regiomarketing kregen van de stuurgroep groen licht voor verdere uitwerking. Het resultaat van de tweede fase moet een structurele uitvoering van de gezamenlijke regiomarketing zijn. Voor de stuurgroep van oktober wordt een presentatie gepland waarin alle partners inhoudelijk worden bijgepraat.

Kansen regiomarketing geven energie

Kansen regiomarketing geven energie
Be good and tell it
16 juni 2016
Er zijn veel kansen als het gaat om regiomarketing, maar waar zetten we als regio samen de schouders onder? Die vraag is in de afgelopen maanden verkend en uitgewerkt. Martijn Bulthuis, directeur Leiden Marketing: 'Leiden, Katwijk, Oegstgeest, Noordwijk en Wassenaar zijn een verkenning op samenwerking gestart waarbij vanuit de bezoeker en de bewoner gekeken is naar de kansen.

Internationals in de Leidse regio

Internationals in de Leidse regio
Be good and tell it
7 december 2015
In de Leidse regio is internationale kennis één van de speerpunten. Maar hoeveel wonen, werken en studeren er in Leiden en omgeving? In het feitenblad 'Internationals in de Leidse regio' worden deze vragen beantwoord.

Plan van aanpak voor regiomarketing

Plan van aanpak voor regiomarketing
Be good and tell it
11 november 2015
In de stuurgroep van juni is de scope van de opdracht voor het project regiomarketing verbreed met de b van bezoekers. Leiden Marketing heeft daarna samen met Katwijk Marketing een offerte opgesteld voor het maken van een plan van aanpak. Gezamenlijk met Dorpslab Oegstgeest en gelegenheidspartner Noordwijk Marketing, maken zij nu een concreet plan van aanpak.